בהרבה בתים ומשרדים במדינת ישראל נוכל למצוא בר מים. כבר מזה מספר עשורים שברי מים שונים בצורות שונות הגיעו עד אלינו לבית על ידי איש מכירות פרונטלי או פשוט כי הזמנו התקנה של אחד כזה כי ראינו פרסומת או התרשמנו מבית של חברים או משפחה. כמו כל מכשיר טכנולוגי אחר, גם בר מים הינו דבר הדורש תיקון. תיקון בר מים מקצועי יעשה על ידי טכנאי מוסמך בלבד, מכיוון שאחד כזה ידע לטפל במגוון סוגי תקלות ביעילות ומקצועיות תוך איתור הבעיה, וטיפול יעיל בה.

תיקון מיני בר

מיני בר הינו בר מים שולחני הניצב בדרך כלל בסמוך לכיור, וזאת משום שהשיש שליד הכיור הוא משטח חזק ויציב מספיק עבור בר המים, בעוד שצינורות הכניסה והיציאה האפשריים קרובים אליו מאוד, וכך לא צריך לחבר צינורות ארוכים לבר המים. חיבור של צינורות ארוכים עשוי לגרור סתימות ואספקה לא נכונה של מים, ואף עומס רב על המדחס אשר עלול להוביל לפיצוץ בו. בכל מקרה של אחת התקלות הללו או במקרה של תקלה אחרת מומלץ ביותר להזמין איש מקצוע, טכנארי מוסמך למקרי תיקון בר מים, על מנת להימנע מעלויות נוספות הכרוכות מנסיונות תיקון עצמאיים.

טכנאי מים של תמי 4

מיני בר מים תמי הינו מתקן מים המיוצר על ידי חברת תמי 4. למתקן יש מאפיינים דומים למתקנים אחרים אך הטיפול בו שונה משאר המתקנים, ולכן יש צורך בהזמנת טכנאי מוסמך למקרי תיקון בר מים מסוג תמי 4. בר מים שכזה מגיע עם חלקים מקוריים של היצרן, וכאשר מחליפים חלקים או מתקנים חלקים קיימים כדאי לעשות זאת עם חלקים מקוריים של חברת היצרן. טכנאי מקצועי המיומן ומוסמך לטפל בתיקוני בר מים מסוג תמי 4 יוכל לספק לכם את החלפים המקוריים הדרושים לתיקון יעיל ונוח של התקלה.

טכנאי בר מים במסגרת אחריות יצרן

רוב מתקני בר המים יספקו אחריות יצרן לזמן מוגבל מרגע ההתקנה. בדרך כלל האחריות תפוג במידה ובוצעו ניסיונות טיפול עצמאיים כך שכדאי להימנע מניסיונות להוזיל עלויות שבסופו של דבר עלולים לעלות ביוקר. האחריות נעה בין מספר חודשים למספר שנים, כאשר כל יצרן מספק אפשרויות אחריות שונות לסוגי מתקנים שונים. תיקון בר מים במסגרת אחריות היצרן יעשה על ידי טכנאי מוסמך מטעם היצרן, גם אם מדובר בתיקון הכולל החלפת חלקים.

זמינות של שירות טכנאי תיקון תמי 4

לעתים כאשר מדובר במתקני שתיה מוסדיים, הזמינות של טכנאי השירות המגיע לטפל בתקלה הינה קריטית. כאשר מדובר בבתי חולים, גני ילדים ובתי ספר, מים קרים או חמים הם צורך של ממש ולא ניתן להתפשר על פושרים. הסינון אשר מספקות מערכות בר המים חשוב ביותר גם כן, ולכן ישנה חשיבות שתהיה בהישג ידנו גישה לטכנאי לצרכי תיקון בר מים המסוגל לספק שירות בקריאה מהירה.

תיקון בר מים

כתיבת תגובה

אל תתאמצו

צרו קשר וקבלו מענה מקצועי ואדיב